martedì 1 marzo 2011

Scrap It with a Song : 4 Minutes

English version below

Ciao a tutti!


Sono in ritardo....ieri è uscito il nuovo challenge su Scrap It With a Song e la mia canzone è 4 Minutes di Madonna.

Io ho letto le parole ed ho preparato questo LO con una fotuzza di mio fratello Fabio durante la nostra mitica vacanza in Vietnam nel 2009....

E l'ho intitolato Not Hesitating.

Eccolo qui:


Hello everybody,

I am a bit late...Yesterday Scrap It With a Song has published the new songs for the challenge.

My song was 4 Minutes (Madonna feat Justin Timberlake) and I used the lyrics to scrap a nice picture of my brother taken in 2009 during our amazing holiday in Vietnam.

I hope you participate to the challenge and leave me a comment (they are always warmly appreciated ^_^ )

Spero che parteciapiate numerose al challenge! C'è anche la possibilità di scegliere la canzone Lucky Star..
e se mi lasciate un commentino sappiate che mi fa sempre enormemente piacere!!!

Grazie e 
A presto

TITA

5 commenti:

  1. Bel LO complimenti!!Pulito,essenziale,incentrato sulla foto,molto bello!!!
    Ciao Giovanna

    RispondiElimina
  2. LOVE it!!! And you have such a handsome brother :) Thank you for including the English...I studied French in HS(ages ago) but alas, no Italian :( The only words I recognized were molto bello, grazie and ciao ;)

    RispondiElimina
  3. Che bello, così sempliece e lineare, adattissimo ad una foto maschile...tanti complimenti!
    Fra.

    RispondiElimina
  4. I DO LOVE YOUR NEW STYLE ! plus de douceur et de zen attitude....moins de tourment...j aime ! Kiss Nann

    RispondiElimina
  5. Hi Tita- sorry should have come to visit before- since we are team mates at Scrap it With A song- love the clouds on your LO- I am a sucker for clouds! cute

    RispondiElimina