martedì 8 febbraio 2011

Some Scrap à moi!

I am back with some stuff I made up in January

Here it is....

This is a card I made for Michael, a collegue of the office.
I had to make it during working hours so I could use only office supplies!

Questa è una card di compleanno che ho dovuto preparare in super velocità...ed in orari di ufficio! Per cui ho lavorato con un giornale, del cartone e del cartoncino colorato.

Then a Birth Card for a little girls called Alba.
Questa qui sotto è la card che ho regalato ad un'amica/collega per la nascita della sua bimba Alba

Below another gift...this time is a little panel for Darios's family, he is another collegue who invited all of us at his place (a gorgeous house in the vicinity of Varese, Italy). Since I did not have pictures of his wife and kid, I used a blue ribbon and a pink image.

Per finire, il quadretto per la porta della casa di Dario e Sara. Lui è un mio collega che una sera ci ha invitati tutti a casa sua per un aperitivo. Che casa spaziale! Si trova in un paesino in provincia di Varese.
Ecco qui il risultato:


And this is me and Niccolò...who is Dario's reddish kid!
Qui sotto siamo io e Niccolò...il bimbo capelli-rossi di Dario!

This is all for now!
See you soon for some updates ^_^

Questo è tutto...
A presto per delle novità!

TITA

1 commento: